RF

oh gosh I nearly missed the memo that we were allowed to post these now

mes amis regardez-vous my two pages for euro airdot con’s Cabin Pressure Artbook! i had the immense pleasure of working alongside a bunch of cool artists to raise money for the con and show some love to John Finnemore, who was given a copy of the book at the final recording! you can find his thank you post here, i may have cried a lil bit.

#cabin pressure #john finnemore #cabin pressure artbook #arthur shappey #euro airdot con #mine #asdlkjf;askdjf;aslkdjf;aksjfaskdjf #john finnemore saw my draws
Guess who just opened an etsy shop!
Check it out - I’ve got drawings and paintings for sale, along with digital and traditional commissions.

Guess who just opened an etsy shop!

Check it out - I’ve got drawings and paintings for sale, along with digital and traditional commissions.

#etsy #art for sale #drawings #paintings #mine #AHHH
just realized i’d never posted this!!
birthday drawing that connor (whatinthehelljusthappened) commissioned for his girlfriend who also happens to be my best friend becca (spazzbuckets) for her birthday. basically they’re really gross and adorable ugh just look at em
chalk pastel on canvas board.

just realized i’d never posted this!!

birthday drawing that connor (whatinthehelljusthappened) commissioned for his girlfriend who also happens to be my best friend becca (spazzbuckets) for her birthday. basically they’re really gross and adorable ugh just look at em

chalk pastel on canvas board.

#spazzbuckets #whatinthehelljusthappened #chalk pastel #portrait #gross adorable couples #ugh #disgusting #mine #original #this was back in october hahAHA

marchofminions:

Congratulations, isilwath! You earned a jaw-dropping 36,750 grains of rice for the World Food Programme March 16th thru 30th, damn near the top of the running. Your art prompt has been fulfilled by the talented and generous kirbyhasapencil. The prompt:

something Dean/Cas related? Nothing porny. A hug maybe or Dean sheltered by Cas’s wing? I dunno. Surprise me. :)

And what a lovely result. admin!lua particularly likes the chains - can’t tell by Dean’s posture whether he is struggling to hold onto them or to break them, and what an apt representation of Dean Winchester. And is it just us, or do the colors of those gorgeous wings look remarkably like the Eagle Nebula?

There really aren’t enough superlatives for isilwath's commitment and dedication. For every challenge, she goes in early and goes in hard. And we never have to wonder if we’re being heard! (seriously, isilwath, we’d post just for you.) Keep up the good work - you’re inspiring.

Like kirbyhasapencil's work? Show her some love!

#mine #supernatural #YES THEY GOT THE THING WITH THE CHAINS #GOD BLESS #asdlkfj congratulations isilwath! #hey everyone go check out marchofminions #YOU'RE DOIN GOOD GUYS

ahh this probably isn’t done (looking at it in photos there’s def some things i wanna change) but here have a WIP

my drawing class assignment was “something that made you cry.” and. well. last thing that really made me bawl my eyes out was misha’s foreword letter to the GISHWHES coffee table book. so basically this is just a glorified soppy thank-you letter omg

#mine #WIP #art school tag
I did a quick sanguine portrait for Taylor before I left so she could watch me draw. Here’s a hint… it involves a lot of cursing and erasing large sections of the drawing at a time lol.

I did a quick sanguine portrait for Taylor before I left so she could watch me draw. Here’s a hint… it involves a lot of cursing and erasing large sections of the drawing at a time lol.

#misha collins #portrait #spn #supernatural #augh it's so gross and smudgy #i just wanna fiX A FEW SPOTS #omg taylor i hope this draw helps communicate a small amount of how much i love you #mine

artist spolight: buttinspectorkirby / kirbyhasapencil 

marchofminions:

image

image

meet buttinspectorkirbykirbyhasapencil! [art blog] 

Tell us a little about yourself: I’m Kirby, I’m an 18-year-old art student studying in Boston, MA. I like Cas, Misha, feminism, and trains. I spent five hours last night hand-sculpting Harry Potter wands.

What brought you into the supernatural fandom? I’ve been on tumblr for a while and, as it often goes, I saw a lot of spn on my dash and got curious. I was particularly interested in Cas as a character, and Misha seemed like a pretty chill guy. My sentiments have not changed, only multiplied.

Any favorite fandom authors or artists? Ahhh riseofthefallenone is the fabulous writer close to my heart, and I love the art of anobviousaside and euclase. There’s so many more but those are the first that come to mind!

If you could do one thing for random acts, regardless of time or resources, what would it be?  Besides donate a million dollars or something? I’d love to do some foot-on-the-ground work like building in Haiti or the AMOK event in LA. I love doing charity work, but it’s ten times more fun with people you care about.

A choice: you can either call on any spn character for advice indefinitely or be chosen as a confidant for just one of them. Which & why? So like, either they can help me or I can help one of them? Couldn’t it be a two-way relationship? Could I just have Cas? I don’t think he really needs my advice (master strategist yo) but I’d love to help him work through some stuff however I can and give him all the hugs and kisses and soothing bubble baths he needs.

We love stalking fellow fandom: give us two blogs to follow!  Ack! Tough choice. One of my best friends doesn’t get enough love, so go check out letsremainanon. And I’m just gonna throw these two out there because I love em both to death: if you don’t follow chubdean or mishadmitrikrushniccollins yet, they’re both huge sweetie pies.

Favorite spn gif?

image

Anything being part of the spn!fam here on tumblr changed or added to your life? YOU HAVE NO IDEA how much I owe to this fandom. Having an interesting show and a whole community of talented people who’re just as passionate about it keeps me creating things, and, as they say after every GISHWHES: “We create; therefore we live.” Did I mention GISHWHES is possibly the best thing that could’ve happened to me? Never would’ve done it if it hadn’t been for friends here. Thank you all.

Kirby has pledged a piece of art for a hard-working minion, so stay tuned for the pledge round-up!

You can seen more of her work here (not to mention our fabulous Misha-and-spn-characters header!image.) Thanks for being with us from the get-go, kirby: for your patience, dedication, and putting pen to paper to give this crazy little idea a face. <3

#eeehehe #artist interview #mine #i told them to just pick whatever piece they wanted for the example #i see you are fond of the dean sketches #i'll reblog this on my main later #ANYWAYS guys go check out marchofminions! #they're doing a bunch of little charity events for RA #and getting participation from tumblr users #it's pretty cool
strugglingwithwords said: How did you attach the gummy bears together in your St Basils Cathedral piece? It looks amazing and well yummy

sorry, not so yummy anymore - i hotglued them to chicken wire :’) thanks though!

#strugglingwithwords #i m ean ur welcome to try and eat it still #it's sitting disassembled in the corner of my dorm room
brintontwin2 said: You're wonderful

o h gosh

#no you #brintontwin2
omg thought i might as well publish my Team KaleOfTheLord test item! i chose &#8220;build a landmark out of gummy bears&#8221; and may have&#8230; gone a bit over the top. WORTH IT.
i tried to make a social statement by way of &#8220;rainbow gay rights St Basil&#8217;s Cathedral in Moscow&#8221; although it doesn&#8217;t look quite as rainbow-y as i&#8217;d hoped. still pretty damn cool.

omg thought i might as well publish my Team KaleOfTheLord test item! i chose “build a landmark out of gummy bears” and may have… gone a bit over the top. WORTH IT.

i tried to make a social statement by way of “rainbow gay rights St Basil’s Cathedral in Moscow” although it doesn’t look quite as rainbow-y as i’d hoped. still pretty damn cool.

#gummy bears #st basil's cathedral #gishwhes #landmarks #sculpture #idfk how to tag this ok bye #mine